pondělí 10. září 2012

Vítám na blogu

Děkuji všem, kteří se zapojili v komentářích. Jak to vidím já, prozatím bych zpracoval do obsahu tohoto blogu své věci, které mně zbyly po Movie library, a které potřebuji nějak ošetřit, takže prozatím spíše stránka menšího rozsahu, tématicky zaměřená a v komorním duchu. Na projekt ve větším rozsahu nemám dostatek počítačových znalostí. Pokud by se našel někdo šikovný, pak bychom mohli uvažovat o tom co zaznělo ve Vašich komentářích. Plnohodnotné filmové diskusní forum. Samozřejmě bych zde uvítal přispěvatele jako byl pablitofracek, který má hluboké znalosti světové
kinematografie, a zapadal by do koncepce tohoto blogu. Budu zde dělat to, čím jsem se zabýval na ML, tzn. kompletací cz a sk titulků pro filmy na ulozto a jejich doplńováním. Tento rozcestník by Vám měl pomoci v rychlé orientaci, zda existuje ke konkrétnímu filmu dabing - titulky, a kde je stáhnout. Titulky zde vystavené by měly sedět na uvedený release na UL. pokud bude nějaký problem dejte vědět a zkusím přečasovat. Samozřejmě rád akceptuji návrh od janle57, kdyby chtěl kdokoliv zde vystavit své odkazy nebo překlady je vítán. Určitě jste si všimli že jsou zde i rubriky Western a Válečný film, takže pokud se chce někdo z kolektivu po zrušené ML věnovat zde těmto žánrům je srdečně vítán - Gogo, Operke, Janle57, Bocnal, Herman65 atd...Ale je vitána každá pomoc.
Začnu z kompletací známých režiserských jmen, takže prozatím nic jiného dělat nezamýšlím. Nikdy jsem žádný blog nepsal takže ještě si musím pohrát s nastavením atd.
PS. pokud budete chtět pomoci s hledáním nějakého filmu dejte mi vědět, rád pomůžu.
zdravím jarek

Žádné komentáře: