sobota 2. května 2020

Movie-library.blog.cz - Akce Kulový blesk

Tak nás přátelé asi čeká další stěhování z bývalého hostingu na blogu.cz. Název pro zdejší platformu jsem měl zaregistrovanou  ještě, po skončení bývalé movie library, takže volba byla jasná. Tak uvidíme jak to bude fungovat. Zatím se jedná o zkušební provoz. MŮŽETE SAMOZŘEJMĚ VKLÁDAT PŘÍSPĚVKY!!!!! ..








22 komentářů:

badaxe řekl(a)...

Jarku díky, tajně jsem si dovolil doufat, že Westernové fórum nekončí :-) Doufejme, že to tu vydrží a že parta fajn lidí se tu bude setkávat co nejdéle. Protože mne to automaticky přihlásilo pod mailem z g.mailu nechal jsem to tak :-) badaxe

Totem1 řekl(a)...

Ahoj Jarku,
nebol som na fóre niekoľko rokov. Ďakujem za pozvanie a držím palce, nech fórum žije ďalej a rozvíja sa. (totem)

arbogast řekl(a)...

Ahoj, Jarek.
Držím palce, nech sa v novom pôsobisku darí. Som veľmi rád, že držíš skvelú westerňácku komunitu aj naďalej pohromade. Patrí ti za to obrovská vďaka. (arbogast)

karel řekl(a)...

Zdravím tě
a děkuji za pozvání do nového fóra.Těším se další příspěvky a názory.westmen214

countryman řekl(a)...

Pozdravujem všetkých. Držím palce.
Ahoj Totem1, rád ťa vidím.

jahr řekl(a)...

Přidávám, jako první filmový příspěvek, cz tit. na americký western Five Bloody Graves (1969).
https://ulozto.cz/file/hkk3nHsA9vNg/five-bloody-graves-eng-mkv
https://ulozto.cz/file/A8EeTJsI3bBd/five-bloody-graves-cz-srt

badaxe řekl(a)...

Díky, první film a titulky :-)

jarek163 řekl(a)...

Pro diskuzi jsem otevřel novou rubriku Westernové forum, a titulky jsem tam nahrál...

olaf 48 řekl(a)...

Ďakujem za western

Tahittia řekl(a)...

Ahoj všichni. Jsem ráda, že westernové fórum pokračuje dál. Velký dík skládám Jarkovi.
Přidávám ztracený příspěvek z dubna Los Camioneros 2. Titulky najdete pod dílem.
https://ulozto.cz/file/OmqdegKySMro/los-camioneros-2-mp4

jarek163 řekl(a)...

Prosím veškeré příspěvky tykající se nových odkazů na titulky a jejich release směřovat do Westernového fora, navážeme tak na minulou tradici ...

Tahittia řekl(a)...

for jarek163: Prosím, upřesni mi odkaz na release titulků. Můžu to dávat sem nebo jinam?
Popřípadě napiš mi link nebo, jak se tam dostanu. Díky moc.

jarek163 řekl(a)...

Tahittia
Vše směřuj do příspěvku Westernové forum. Tento příspěvek byl je takový "nástřel", nahoď to a uvidíme

Tahittia řekl(a)...

for jarek163 : Už jsem to našla. Odkazy vpravo Westernové fórum. Mám na chatě jen mininotebook s obrazovkou 10 palců a tam se mi to celé nezobrazilo. Doma na velkém PC v pohodě.

Jurak řekl(a)...

Díky, mně to funguje.

Totem1 řekl(a)...

Ahoj, ďakujem, radosť je aj na mojej strane.

magaim řekl(a)...

super, vyzera dobre. Dakujeme.

Anonymní řekl(a)...

FOR -jahr -děkuji za western Jupp7

Anonymní řekl(a)...

For jahr Děkuji za western

Unknown řekl(a)...

Zdravím všechny, od 4. května tu nevidím žádný příspěvek, fungujeme? Původní server je už v čudu. JURAK

jarek163 řekl(a)...

Zdravím JURAKA, diskuse je u westernového fora..

JUrak řekl(a)...

Děkuji, přehlédl jsem to.